Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Velká láska, nebo obchod?

Odcházel jsem s pocitem, že můj sluch možná ztrácí na kvalitě rychleji, než je mi milé, a celou věc jsem pustil z hlavy. Připomenul jsem si ji znovu až před pár dny, když jsem se zase na stejném místě ocitl znovu.

Když jsem vloni na podzim odkládal přebytečnou kapalinu na veřejné toaletě v jednom obchodním centru, uslyšel jsem v jedné z kabinek za mnou s ničím nezaměnitelné zvuky dvou osob. Na to, abych tím byl překvapen, se po světě potloukám už dost dlouho. Ale něco zvláštního v tom přece jen bylo. Jeden z těch dvou hlasů byl nepochybně ženský.

Odcházel jsem s pocitem, že můj sluch možná ztrácí na kvalitě rychleji, než je mi milé, a celou věc jsem pustil z hlavy. Připomenul jsem si ji znovu až před pár dny, když jsem se zase na stejném místě a za stejným účelem ocitl znovu.

Už při příchodu jsem zjistil, že v jedné z kabin někdo telefonuje. No, stane se, že vás telefonát překvapí v ne úplně komfortní situaci, a může být, že je to něco, co nechcete nebo nemůžete zmeškat. Ale zmiňovat se při tom o pořadí oné malé řadové místnůstky, kde se právě nacházíte?

Odcházím do vstupní místnosti. Během těch let, kdy se tady občas zastavím, už jsem zjistil, který jediný kohoutek je seřízen tak, že po požadovaném zmáčknutí vydává vodu na dobu potřebnou k dostatečnému umytí rukou. Samozřejmě je volný, tak velký provoz tu touhle dobou nebývá, a tak zamířím k němu. Voda z kohoutku  ještě stále teče, když se otevřou vstupní dveře.

Do místnosti vchází žena oblečena vzhledem k dnes panujícímu počasí velmi nalehko. Poněkud zmateně se na mě podívá, ale pak rychle projde za mými zády dále a ťukne do dveří té správné kabinky.

Vodní proud naštěstí zvolna ustává a já můžu odejít. Sluch sice nemám jako ostříž, ale k tetřevovi mám stále ještě daleko.

 

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Emrich Sonnek | pondělí 29.5.2023 18:46 | karma článku: 12,92 | přečteno: 367x
  • Další články autora

Emrich Sonnek

Jak jsem zaplatil školné

Člověk se učí celý život. Často je ta výuka zdarma, ale někdy musíme za učení zaplatit a pak je namístě otázka, zda cena je úměrná nově nabytému poznání.

22.2.2024 v 16:44 | Karma: 17,18 | Přečteno: 454x | Diskuse| Společnost

Emrich Sonnek

Slovenské ženy - světové rekordmanky ve střední délce života

Jenom teď nevím, jestli ty údaje v článku mám považovat za omyl, dezinformaci, lež nebo nepodloženou informaci.

7.2.2024 v 17:15 | Karma: 12,41 | Přečteno: 285x | Diskuse| Společnost

Emrich Sonnek

Kdo ještě důvěřuje vládě?

Tato vláda selhává téměř ve všem svém konání. Situace před volbami byla špatná a představitelé dnešní vládní koalice to mohli přinejmenším tušit. Přesto slibovali, že nebudou zvyšovat daně.

12.12.2023 v 17:42 | Karma: 37,07 | Přečteno: 4518x | Diskuse| Společnost

Emrich Sonnek

Stiskni, nebo to riskni

Pochybuji, že na světě existuje jiná ulice, kde se na pouhých osmdesáti metrech dokáže někdo zbavit takového množství právě načerpaných pohonných hmot, jako někteří jedinci tady.

26.10.2023 v 14:42 | Karma: 14,79 | Přečteno: 366x | Diskuse| Společnost

Emrich Sonnek

Cena soukromí

Belgický cyklista, údajně dědeček sedmi vnoučat, na Vánoce roku 2020 na zasněžené cestě záměrně kolenem srazil pětiletou holčičku, protože mu překážela v cestě, dostane odškodné, jehož výše dosud nebyla stanovena.

15.9.2023 v 14:04 | Karma: 20,15 | Přečteno: 514x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Partneři z Francie vsadili každý sám podobná čísla, miliony vyhráli oba

17. května 2024  8:25

Jako o mimořádně vzácném případu hovoří experti o výhře ve francouzské loterii, ve které uspěli muž...

Vypadá to jako plakát k hororu. Brity vyděsil rudý portrét Karla III.

17. května 2024  8:16

Značnou pozornost vzbudil portrét, který si nechal vyrobit britský panovník Karel III. Dílo malíře...

Ukrajinská armáda zaútočila na přístavy v Černém moři, cílila i na sklady s ropou

17. května 2024  6:42,  aktualizováno  8:13

Ruská obrana v noci čelila rozsáhlému útoku dronů na Sevastopol a další přístavní město...

Americkým Houstonem se prohnala mohutná bouře, vyžádala si čtyři oběti

17. května 2024  8:09

Nejméně čtyři lidé přišli o život při silných bouřkách, které se ve čtvrtek přehnaly přes město...

  • Počet článků 258
  • Celková karma 17,18
  • Průměrná čtenost 881x
Přiznávám, že nic z toho, co jsem napsal, píšu nebo se chystám napsat, není pravda, ale jen můj pohled na věc. Jediná jistota, kterou vám mohu poskytnout, je, že četbou mých textů přijdete o větší než malé množství svého času.