Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hezky řečeno, napsáno. Snaha pana ministra se dá ocenit (i když mi to přijde jako populistický krok), ale začít musí každý u sebe. A svých dětí.

0 0
možnosti
Foto

Zaujalo mě spojení "Hladina tuku na českých žácích ..." - do perexu geniální, vzbudí totiž zvědavost. ;-D Otevřela jsem tedy a nelitovala R^

0 0
možnosti

Pekne. driv se lidi pohybovali a to nemeli hitech vybaveni ani studovane poradce. A slo jim to lip. Ja jsem zastancem prirozeneho pohybu s vyuzitim toho s cim jsem se narodil a co je v okoli. Kdyz vidim ty dlouhe diskuze jestli behat tak nebo jinak, jestli si dat pred tim 100 nebo 105g fruktozy, tak mi to neda a hodim nejakou tu jizlivost. Pohyb rozhodne neni sport.

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, máte pravdu.

0 0
možnosti

Pěkně a kultivovaně napsáno. R^

1 0
možnosti

J72a30r28a 18R54a32n34k

17. 5. 2014 6:53

Co by mi dnes v CR chybelo jsou kanadska a americka rekreacni centra, kde vidite osmdesatniky v posilovne.....protoze je to nesmirne levne, ze je stoji navsteva centra na den asi 1 $, az pan ministr neco takoveho iskutecni i u nas doma, kdyz na lyzarskych sjezdovkach udela jednou tydne den pro zeny, pak pro seniory, nebo rodinny za polovicni cenu, nez cely tyden, bude mit smysl.....jinak je to opet prazdna rec.

0 0
možnosti
  • Počet článků 258
  • Celková karma 14,68
  • Průměrná čtenost 881x
Přiznávám, že nic z toho, co jsem napsal, píšu nebo se chystám napsat, není pravda, ale jen můj pohled na věc. Jediná jistota, kterou vám mohu poskytnout, je, že četbou mých textů přijdete o větší než malé množství svého času.