Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

:-)  Souhlas! JSem konzumentem alkoholu, v přepočtu na 4O % ní  alkohol,( pivo,..jen málo, víno....více, liguere..Anton Špelec, denně) 100 - 12O ltročně, čili čtvrťák denně, sportuji a život se mi moc líbí! Předválečné dítě, zřejmě ještě dobrý materiál a druhou svět. válkou s její bídou prověřený!   

  Prostě každý jsme jiný a pravděpodobně jsem zdědil zatím dobrý kořínek! !!

0 0
možnosti
Foto

A tak je to správné a tak to má být. :-)R^

0 0
možnosti
Foto

Ale jo, myslím, že jste to jádro pudla vyhmátl:-)R^

4 0
možnosti

No ale zrovna Vy, pane, jste podle zveřejněné fotky dost anorektický.

0 1
možnosti
Foto

Ale to je právě ono - o svou váhu se nestarám, nepotřebuji ji měnit - vyhovuje mi, odpovídá mému životnímu stylu a pokud se nelíbí jiným, nemusejí na mě koukat. :-)

3 0
možnosti
Foto

Emrichu, poslední dva odstavce se myslím také týkají mě. Díky a hezký zbytek dne. U mě svítí od rána, a co tam u Tebe?

1 0
možnosti
Foto

Horste Antone, u mě taky dobrý, svítí. A ty poslední dva odstavce by se měly týkat všech, i když nerad někomu něco vnucuji. Na některé věci je dobré přijít si sám.

1 0
možnosti
  • Počet článků 258
  • Celková karma 14,67
  • Průměrná čtenost 881x
Přiznávám, že nic z toho, co jsem napsal, píšu nebo se chystám napsat, není pravda, ale jen můj pohled na věc. Jediná jistota, kterou vám mohu poskytnout, je, že četbou mých textů přijdete o větší než malé množství svého času.