Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak se můj příspěvek neodeslal. Tedy zjednodušeně, mám artrózu v kolenou, byť jsem dlouho dělala taoistické tai-chi, dvacet let cvičím jógu. Jsem prostorově výraznější, dovoluji si tvrdit pružnější a mrštnější než mladší, hubenější dorostenky. Není to vždy jednoduché, musím kolena trénovat, nejlepší je setrvání v dřepu na plných chodidlech (všimněte si jak lidé východních kultur prakticky vše denně dělají v dřepu), ono nejde jen o kolena, ale i o páteř, řádné dýchání, kyčle apod.  Když potřebuji kolagen, povečeřím, jak dnes, vařené vepřové uši, jen občas, Kamzíky a Proenzi neberu.

0 0
možnosti

Jak poznáte, že potřebujete kolagen a je tedy čas povečeřet uši?

2 0
možnosti
Foto

Velmi pěkně a zajímavě jste to napsal! Vesměs souhlasím, jen mám pocit, že počet chlapců vůči počtu dívek se snižuje výrazně dříve než kolem 16. roku. Viděla jsem nějaké statistiky a potvrzuje to i pohled do školních lavic. Myslím, že muži jsou zkrátka silnější než ženy tehdy, jsou-li chráněni mateřským lůnem. :)

A hlavní problém mírné nadváhy vidím v tom, jak snadno se může přeměnit v nadváhu těžkou. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Máte pravdu v tom, že i úmrtnost malých chlapců je o něco málo vyšší než u děvčat, ale, i když je to možná překvapivé, až do 45 let převládají v populaci muži. Až tam se to láme, ve věkových kategoriích nad 45 let začínají převládat ženy. Ale já jsem nechtěl obšírně rozepisovat úplně všechno, aby z toho nakonec nebyl dlouhý nudný článek, který by nikdo nedočetl do konce. :-)

A pokud se jedná o vývoj nadváhy, v tom s Vámi souhlasím, to si člověk musí ohlídat. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Milý Emrichu, jsi skromný, ale umíš přemýšlet. R^ Technicky i logicky - PŘEMÝŠLET!

2 0
možnosti
Foto

Horste Antone, děkuji, ale nač tolik chvály? To jsou jednoduché závěry, které si udělá každý. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 258
  • Celková karma 14,68
  • Průměrná čtenost 881x
Přiznávám, že nic z toho, co jsem napsal, píšu nebo se chystám napsat, není pravda, ale jen můj pohled na věc. Jediná jistota, kterou vám mohu poskytnout, je, že četbou mých textů přijdete o větší než malé množství svého času.