Diskuse

Pravidla hry

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dobrá analogie. Pravidla dělají hru zajímavou. Představme si, že na fotbalovém hřišti by 17 kluků hrálo podle pravidel fotbalu, 3 podle pravidel rugby a 2 podle pravidel košíkové. Z takové hry by nikdo nic neměl. R^

0 0
možnosti
Foto

Je to tak. Ale nejhorší je, když někdo kritizuje a nutí k nápravě pořadatele nikoliv proto, že by oni sami udělali chybu, ale proto, že on nezná nebo nepochopil pravidla hry. :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Emrichu, má to logiku. Teď jdu hrát kuličky, možná tam budu sám, ale dobře mi tak

0 0
možnosti
Foto

Horste Antone, já mám sice radši volejbal, ale Ty určitě ty kuličky nebudeš hrát na volejbalovém hřišti. :-)

0 0
možnosti

Šabatovou navrhhnul do funkce ombudsmana senátorský klub ČSSD. Kdo konkrétně s tím nápadem přišel, není obtížné identifikovat, je pravděpodobné, že to byli lidé z okolí Dienstbiera. Ti také společně s Uhlem podávali žalobu na Klause a přesně proti těm stál Zeman, který Šabatovou nechtěl. Pravda a láska, nepolitická politika jako vyšitá.

2 0
možnosti

Jak by mohla ztratit něco, co nikdy neměla????

2 0
možnosti

Přehnaná tolerance= projev hlouposti.

2 0
možnosti
Foto

Já si nemyslím, že ombudsmanka je tolerantní. Netoleruje totiž právo školy mít vlastní školní řád.

5 0
možnosti

Ona to nebude respektovat.

Celý její život je založen na tom, že nerespektuje, co chce většina, ale naopak proti tomu aktivně bojuje.

6 0
možnosti
Foto

Pak by ale neměla přijímat vysokou funkci, ve které by měla ctít objektivitu a logiku.

3 0
možnosti
  • Počet článků 258
  • Celková karma 14,67
  • Průměrná čtenost 881x
Přiznávám, že nic z toho, co jsem napsal, píšu nebo se chystám napsat, není pravda, ale jen můj pohled na věc. Jediná jistota, kterou vám mohu poskytnout, je, že četbou mých textů přijdete o větší než malé množství svého času.