Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Njn...u nás nekandiduje žádná zrzka, je to špatné :/

1 0
možnosti
Foto

U nás sice ano, ale na místě, ze kterého nemá díky systému šanci. :-( Proč myslíš, že jsem se namáhal s psaním? ;-)

1 0
možnosti

Voliči v ČR tu desetiletí dávají hlasy převážně komunistům, ovšem každý jiným a v jiné straně;-D. Pak tu máme stranu, co šla s každým režimem a když ji došli voliči, tak se raději přejmenovala. Kdokoliv je ochotný ke koalici a schopný slíbit cokoliv. Sečteno a podtrženo - křížek, kolečko, ba ani kosočtverec  na volebním lístku to nikam neposunou:-/.

0 0
možnosti
Foto

Pokud volič prakticky nemá šanci pohnout pořadím kandidátů stanoveným stranou, křížky na volebních lístcích pouze přidělávají práci voličům i členům komisí, ale jinou funkci nemají. To jsem chtěl říci.

0 0
možnosti
Foto

Já tu, Emrichu, karmoval, i když od jisté doby od politiky prchám. Hlavně mi nejdou do hlavy mladé ženy, které v tom snad vidí dokonce víc jak erotiku. Je to, a zůstane to pro mě záhadou, kterou nechci rozluštit. Každý zkrátka má jiného koně.

0 0
možnosti
Foto

Dík za karmu, Horste Antone. Já sice o politice moc nepíšu, ale tohle ani jako politiku neberu. Je to spíš informace, aby ti, kteří si tu práci s výběrem dají, věděli, do čeho jdou. :-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS