Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Myslím si to taky. :-)

1 0
možnosti
Foto

A kolik ppm dosáhneykoncentrace kysličníku uhličitého ve Vaší kuchyni při zavřeném oknu po dvou hodinách pobytu? A pak že 7 miliard lidí nepřispívá ke globálnímu oteplení.

0 0
možnosti

J67a98r27a 15R64a92n94k

25. 11. 2014 19:14

Sezeptejte kanadskych Inuitu, ledu ubyva a lov zacina byt obtiznejsi, polarni medvedi nemaji dostatek potravy, rodi se mnohem mensi a navstevuji tech nekolik malo obydlenych casti;-(

0 0
možnosti

Svět se neustále mění a kdo se nepřizpůsobí, zahyne. To je zákon přírody - od nepaměti.

0 0
možnosti
Foto

Emrichu, za karmu chci minus 18. Mám raději husí kůži než čůrky potu. R^

0 0
možnosti
Foto

Horste, já mám teplo docela rád, ale už naši předkové říkali dobrého pomálu. :-)

0 0
možnosti

Karma, díky za úctu a respekt k síle přírody.

0 0
možnosti
  • Počet článků 258
  • Celková karma 14,68
  • Průměrná čtenost 881x
Přiznávám, že nic z toho, co jsem napsal, píšu nebo se chystám napsat, není pravda, ale jen můj pohled na věc. Jediná jistota, kterou vám mohu poskytnout, je, že četbou mých textů přijdete o větší než malé množství svého času.