Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Uf...rozhodně Vám moc přeji, aby už bylo jen dobře a srdce se chovalo přímo hodinkově.

Medicína dneska umí neuvěřitelné věci (jen mne mrzí, že ty "vaše věci" tak bolely).

0 0
možnosti
DS

Emrichu, pokorně přiznávám, že jsem Váš blog přečetla až dnes, ale děkuji za poutavé zprávy z bojiště. Celičkou dobu jsem Vám držela palce i pěsti. Pevně doufám, že jste se za ten týden zotavil a že už si žádná arytmie ani žádný jiný (nejen srdeční) neduh na Vás nepřijde. Přeji hodně štěstí k Vašim znovuzrozeninám VR^

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za Váš čas,za účast i za přání. A provinile se přiznávat nemusíte, datum čtení není nařízeno.:-)

0 0
možnosti

Emrichu, to Tvoje "znovuzrození" musíme zapít! :-)V

Je fajn, že už je vše v pořádku R^

0 0
možnosti
Foto

Dík Mirko, i na to snad brzy dojde, ale zatím se ke všemu vracím opatrně. :-)

1 0
možnosti
ZS

R^Takže teď jsi jako nový:-).

0 0
možnosti
Foto

I tak se to dá napsat, ale srdce to ještě trochu cítí a s rychlejším pohybem musím počkat, až se zacelí ta rána na tříslech. :-)

0 0
možnosti
Foto

Tak tohle bych nedala! Bolelo to už jen při samotném čtení.

A Emrichu, že ona tam na Vás ta medička mávala těmi řasami, aby to tolik nebolelo ;-)

Hlavně, ať už je jenom dobře!

1 0
možnosti
Foto

Ale dala! Mě taky víc bolí cizí bolest než vlastní, ale cítím ji pak v oblasti lýtek. :-)

A té medičky jsem se pak musel zeptat, kde vlastně stála, protože jsem měl zakázáno zvedat hlavu - vadilo vy to tomu naříznutému tříslu, takže jsem ji v průběhu operace neviděl. :-(:-)

1 0
možnosti

No, jste fakt dobrej - jako "pacient", ale hlavně, že jste to tak detailně popsal. A moc dobře. Člověk je rád informovaný, protože nikdy neví...

Tak ať už Vás srdíčko poslouchá, a nezlobí!:-)

A díky moc!

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, popisoval jsem to ještě začerstva, abych nic nezapomněl. :-)

1 0
možnosti
VF

Myslela jsem si, že jsem slušná, ale musím říct - ty vo.e!R^

1 0
možnosti
Foto

Já možná tak slušný nejsem a v takových případech podle výzkumníků klení moc nezabírá. :-)

0 0
možnosti
MV

Moc hezky jste to napsal....celou dobu cteni jsem vzpominal na to,co jsem ja prozil......ale jste dobrej,ze vecer pred operaci jste normalne usnul.....ja si musel nakonec vzit prasek..........no a rano jsem Dostal jeste dva...a potom mi bylo zu stejne vsechno jedno.......me totiz otvirali...a i kdyz lekari rikali,ze je to pro ne uz rutinni operace.....a predoperacni vysledky byly velmi dobre.......prece jen jsem si rikal....vzbudim se jeste?:)Zu dva roky mam novou mitralni chlopen.....hovezi:)))).Ale diky vsem doktorum,sestram....vsemu personali nemocnice.Zjistil jsem,ze to neni vubec lehka prace.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, já si prášky beru jen nerad a usínání mi naštěstí nedělá problémy.

0 0
možnosti
MS

Dobrá reportáž. R^:-)

1 0
možnosti
DH

D88a66v32i81d 76H43o72l77e65c

31. 7. 2016 15:44

Já jsem viděl na vlastní oči také dráty strkané tepnou v tříslech.Pak za dva týdny celou operaci srdce jsem neviděl,jen mi ji připomíná mizící jizva od krku po břicho.Místo chlopně tam mám plechový ventil již 10 let a musím brát denně léky.Jinak jsem absolutně v pohodě,bez jakýkoliv potíží.Je mi 72 let.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za Váš čas a ať Vám zdraví slouží ještě mnoho let.

0 0
možnosti
  • Počet článků 258
  • Celková karma 14,67
  • Průměrná čtenost 881x
Přiznávám, že nic z toho, co jsem napsal, píšu nebo se chystám napsat, není pravda, ale jen můj pohled na věc. Jediná jistota, kterou vám mohu poskytnout, je, že četbou mých textů přijdete o větší než malé množství svého času.