Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Je škodlivé :) Ale prý je na to dobrý endiaron ;)

0 0
možnosti
Foto

Karle, já jsem nikde nenapsal, že škodlivé není - naopak opakovaně tvrdím, že pro toho, kdo to neumí, škodlivé může být, a to velmi. A s endiaronem opatrně - leckomu od nechtěného běhání opravdu pomáhá. :-)

0 0
možnosti
Foto

Já sice nebyl zrozen k běhu, ale čas od času se proběhnu. Při tom zatím posledním běhu jsem sice padl v cíli vyčerpáním, ale ten pocit, že jsem to dal, byl skvělý. A že je to nezdravé? Jo, ale nezdravé je cokoliv, co se příliš přehání. Klouby trpí, ale jen při nepřirozeném běhu v nevhodných botách a na nevhodném povrchu. Ideální by bylo běhat bos, ale riziko úrazu pro nezkušeného je příliš velké.

0 0
možnosti

Ano, běh škodí kloubům. Zdravější je jízda na kole nebo veslování.

0 0
možnosti
Foto

Máte pravdu, ten, kdo běhat neumí, riskuje i poškození kloubů. Ale větší riziko poškození kloubů přináší fotbal, basketbal, volejbal, tenis a jiné sporty. Je pravda, že součástí těchto sportů, ale i řady dalších, je běh. A i proto je dobré vědět, jak běhat správně, abyste tyto sporty mohl ve zdraví provozovat.

0 0
možnosti

Běh mi splnil sny, o kterých se mi nikdy nezdálo a obrátil můj život na prahu padesátky naruby. Díky běhu zažívám a prožívám to, co bych nikdy nezažila.

Doufám, že mi běh vydrží hodně, hodně dlouho!:-)

Pro mě je běh přímo životodárný!

2 0
možnosti

Pro mě je to rychlejší chůze, běh nikoliv. Tak tomu bylo v padesáti i dnes po dvaceti letech.

0 0
možnosti

Běhejte si jak chcete, je to vaše věc. Ale v případě demokracie zjevně neznáte význam slov. Protože tvrzení "běh je nejdemokratičtější sport" je prostě nesmysl.

0 0
možnosti
Foto

Myslím si, že význam slov neznám o nic méně než Vy. Demokratičnost běhu vidím v tom, že jej může provozovat opravdu každý, kdo k tomu má chuť, protože k tomu nic jiného nepotřebuje. Z pravidel stačí znát jenom ta, která platí i v běžném životě, to jest respekt k ostatním lidem. Žádné další omezení neznám a neznáte je ani Vy, protože neexistuje, zatímco u jiných sportů nějaký limitující faktor najdete.

0 0
možnosti

To byl diskuzní exhibicionista Hermánek, to bych nebral jako standardní výměnu názorů.

0 0
možnosti
Foto

Jak jsem psal, žádná výměna názorů vlastně neproběhla.

0 0
možnosti
Foto

běh je neřest, ale tak jako cigára a chlast neškodí

0 0
možnosti
Foto

Každá neřest přináší těm, kteří ji provozují, spoustu potěšení.

0 0
možnosti
Foto

Beh je skvely, ale ne vsechno bavi a hodne lidi nudi.Proti gustu zadny disputat :-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za čas, Kamilo, a naprosto souhlasím. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 258
  • Celková karma 14,67
  • Průměrná čtenost 881x
Přiznávám, že nic z toho, co jsem napsal, píšu nebo se chystám napsat, není pravda, ale jen můj pohled na věc. Jediná jistota, kterou vám mohu poskytnout, je, že četbou mých textů přijdete o větší než malé množství svého času.