Diskuse

Sluníčka

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuji, Horste Antone, trojka je dobrá známka.

0 0
možnosti

J63a80n 74R34á24ž

10. 8. 2016 18:12

Jako "sluníčka", popřípadě "sluníčkáře" pojmenoval zřejmě prvně nositele prapodivných ideálů o možnosti mírového soužití lidí rozdílných společensko kulturních návyků, kteří k nám lidí z jiných kulturních oblasti k trvalému pobytu dokonce zvou, J.X. Doležal z časopisu Reflex.

Ujalo se to!

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, to jsem nevěděl. Ale pojmenoval to přesně, a možná proto se to ujalo.

0 0
možnosti

Asi tak před rokem jsem si vyplnila obsáhlý test od pana doktora Františka Koukolíka. Chtěla jsem se utvrdit, jestli jsem levičák, nebo pravičák.

Vyšel mně přesný opak toho, co jsem si o sobě myslela.

To stejné by se stalo, kdyby existoval test na "sluníčka". Lidé nejsou vyhranění.

Ale chci mít sluníčkové pochopení pro ostatní.

2 0
možnosti
Foto

Dík za čas. I já se o to snažím.

1 0
možnosti
Foto

Vystizne :-)R^ slunicka jsou potreba, ridi se citem a ne chladnou logikou

2 0
možnosti
Foto

Díky, Kamilo, je to tak. Spektrum má být úplné.

0 0
možnosti

...dovolím si souhlasit :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 258
  • Celková karma 14,68
  • Průměrná čtenost 881x
Přiznávám, že nic z toho, co jsem napsal, píšu nebo se chystám napsat, není pravda, ale jen můj pohled na věc. Jediná jistota, kterou vám mohu poskytnout, je, že četbou mých textů přijdete o větší než malé množství svého času.