Diskuse

Půlnoční

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zdravím, Horste Antone, dík za čas.

0 0
možnosti
Foto

A fakt nechcete na to kafe? Zrovínka jsem na jednom takovém sídlišti ;-)

0 0
možnosti
Foto

Když teď už zase je pozdě. Že by dopoledne?:-)

1 0
možnosti

strachy bych se podělala, kdyby mě v noci na odlehlém místě oslovil cizí chlap!!! A proto raději jezdím, když už mám jet z nějaké akce v noci, taxíkem. Jsi gentleman každým coulem, o tom žádná, ale potkat Tě v pozdních nočních hodinách, jsi pro mě úchyl! ;-D

0 0
možnosti
Foto

Mirko, já Ti rozumím, ale než taxíkem, chodím i v noci zásadně pěšky. Ale doporučovat to nikomu nebudu.

0 0
možnosti
Foto

J33a24n22a 85M58a72j46o85v24á

13. 8. 2016 16:46

Hezky jste to napsal. A upřímně - taky bych se nejspíš bála a to nejspíš i v tom našem pidiměstě, kde zas tak nebezpečno není.

To dělá ta noc. A hrůzy, co čteme ve zprávách...

3 0
možnosti
Foto

Děkuji. Já se těm obavám zas až tak moc nedivím, ale ne vždy jsou na místě. Otázka je, jak to poznat.

0 0
možnosti
  • Počet článků 258
  • Celková karma 14,67
  • Průměrná čtenost 881x
Přiznávám, že nic z toho, co jsem napsal, píšu nebo se chystám napsat, není pravda, ale jen můj pohled na věc. Jediná jistota, kterou vám mohu poskytnout, je, že četbou mých textů přijdete o větší než malé množství svého času.