Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

je asi těžké mluvit o toleranci v době kdy jsme svědky naprosté intolerance vůči všemu, co je trochu jiné

0 0
možnosti
Foto

Kdyby byla tolerance běžná, mluvit o ní by bylo nošením sov do Atén. :-)

0 0
možnosti
Foto

Už dlouho jsem se tak nepobavil. Rv!!

0 0
možnosti
Foto

Tenhle R^ patří mně. Teď máš Emrichu už dva rezervní, určitě jich bude víc...

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, Horste Antone.

0 0
možnosti
Foto

Pokud jde "o pochod na podporu uznání normálního pohledu na menšiny ze strany členů takzvané většinové společnosti", proč se koná tak nenormálním způsobem? Řekl bych, že tito exhibicionisté dělají ostatním homosexuálům medvědí službu.

5 0
možnosti
Foto

V tom máte jistě pravdu, ale jak vyplývá z toho, co jsem napsal, pokud se exhibicionistům věnuje publicita, ještě je to povzbudí a příště jich přijde víc. A je trošku problém vyhazovat z pochodu, který má být připomínkou tolerance, někdo někoho vyhazuje. Je to trošku začarovaný kruh.

1 0
možnosti
  • Počet článků 258
  • Celková karma 14,68
  • Průměrná čtenost 881x
Přiznávám, že nic z toho, co jsem napsal, píšu nebo se chystám napsat, není pravda, ale jen můj pohled na věc. Jediná jistota, kterou vám mohu poskytnout, je, že četbou mých textů přijdete o větší než malé množství svého času.