Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VF

Odmlčel se pan Hermánek, nahradil ho pan Goetz.

Všude byl, všechno zná....Zkrátka JÁ GOETZ JAN.;-D

1 1
možnosti

Dobrý postřeh, paní Věro!:-))

1 1
možnosti

Ano, Emrichu, je to tak. Tam, kde probíhá normální výchova, se dobré mravy dostanou "pod kůži" zcela automaticky. Bohužel v dnešní době nějak na výchovu nezbývá rodičům čas, a snad ani chuť, a pak to dopadá tak, jak jsem si přečetla v diskuzi. Chybí mantinely...

Palec nahoru! A díky!

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám, Marie. A nejen z diskuse se tak trochu zdá, že ta "dnešní doba" už nějakou chvilku trvá. Některé oběti už nejen dorostly do dospělosti, ale už se stihly zapojit i do (komunální) politiky. :-)

1 1
možnosti
MK

M26i61l27a22n 57K40e26s58l

28. 8. 2016 16:31

To jsem kulil oči.Čekal jsem na manželku v Brně u Jakuba.Vedle mne v chladu stepovala asi osmnáctiletá dívka.Přikvačil mladík,políbil dívku a politoval ji :promiň,že jdu pozdě ty už musíš být zmrzlá jako ho -no.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za zastavení a Váš čas. Některým mladíkům se ho zjevně nedostává a ještě si přitom asi myslí, že je to tím, že ho snad jejich děvčatům rozdávají.

0 0
možnosti
Foto

Jsem nemravná, sprostá a společenská pravidla bych ráda ještě občas porušila, ale vzhledem k věku už nejsem ochotna nést následky, a tak se vesměs chovám slušně :-)....Vám ale karmice za úvahu :-)

3 0
možnosti
Foto

Děkuji, že jste se zastavila, ale s tím věkem to není tak vážné, že ne?

1 0
možnosti
Foto

Pěkné! K tomu stolování - Kristík se jednou ve školní jídelně obořil na paní učitelku, že se dopouští společenského faux pas, pokud jim zakazuje při jídle mluvit, neb společný oběd je časem, kdy má být vedena společenská konverzace, a vzápětí se dožadoval ke krupicové kaši příboru, protože lžicí se není schopen najíst ani z ešusu ;-)

3 0
možnosti
Foto

A to měl Kristík naprostou pravdu v obou případech. Je vidět, že má dokonale zažitého Gutha-Jarkovského. ;-)

1 0
možnosti
JG

J38a72n 60G12o82e57t88z

28. 8. 2016 9:43

Jaká je přesná definice pojmu "dobré mravy"? Každý má tu definici jinou, a to takovou, která vyhovuje jemu.

0 0
možnosti
Foto

No vidíte - a jsme právě u té všudypřítomné nejistoty.

1 1
možnosti
  • Počet článků 258
  • Celková karma 14,67
  • Průměrná čtenost 881x
Přiznávám, že nic z toho, co jsem napsal, píšu nebo se chystám napsat, není pravda, ale jen můj pohled na věc. Jediná jistota, kterou vám mohu poskytnout, je, že četbou mých textů přijdete o větší než malé množství svého času.