Diskuse

Úhel pohledu

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To ale bude problém toho moderátora. My, co se nám blíží osmdesátka, o tom budeme něco vědět. Údy dříve ohebné tuhnou, a zase naopak.

2 0
možnosti
Foto

Přesně tak to vnímám i já. Říká se, že sdělená bolest je poloviční, ale nejsem si jist, jestli se v tomto případě panu spisovateli opravdu ulevilo.

0 0
možnosti
Foto

;-)ještě mě, ten v ksichtě nakrabatělý broučín, neviděl:)))... mladší, ale ne tolik, aby u mě nestál ve frontě Bé - čili dědečků, kterýmžto věnuji přízeň jen v dobách mého rozjitřeného konání dobrých skutků:))

1 0
možnosti
Foto

Otázka je, jestli má ještě dost sil a sebevědomí na to, aby se do té fronty postavil. :-)

1 0
možnosti

Hoch si koleduje, to neví, že ženy nad padesát jsou největšími čtenářkami? Jen aby za chvíli nezačal fňukat jako jeden český, svého času velmi populární, spisovatel.

0 0
možnosti
Foto

On si nekoleduje, on jenom pláče nad sebou samým. :-)

0 0
možnosti
Foto

Emrichu, tak to je tedy zajímavé, děkuji! R^

0 0
možnosti
Foto

Zdravím Tě, Horste Antone, a děkuji za návštěvu.

0 0
možnosti

Musím říci, že to pociťuji podobně jako ten Francouz. Protože jsem se ženami ve věku nad padesát skoro každý den a musím říct, že i pro mě je těžké si představit k něčemu takovému pociťovat hlubokou lásku. Mají i své světlé stránky, ale k nějakému hlubokému milování už tam podle mě není co. Úděsná představa, že musíte holce v pětadvaceti slíbit celoživotní lásku s vědomím, že jednou z ní tohle nevyhnutelně vyroste.

Ovšem tato zpráva má pro mě ještě jiný kontext: zajímavé je, že titulky zprávu uvozují tak, že je nemožné milovat ženu nad padesát (míněno jako obecný výrok vztahující se na všechny muže) a přitom při přečtení vyjde najevo, že to ten Francouz vyjádřil jen jako čistě osobní preferenci...

0 0
možnosti

Vkus může mít jakýkoliv a líbit se mu může cokoli. Jinak je mi celkem u ......Já jen vim, že zásadně nemiluju tělo, ale ženu.

1 0
možnosti
Foto

A tak to taky má být. :-)

0 0
možnosti

Na této kauze spíš nelibě pozoruji trend, který přinesly sociální sítě. Kdysi někdo pronesl odvážnější názor mezi svými kámoši a možná schytal kritiku, ale běžnější bylo říct "Já to mám zase jinak."

Teď se na každého sesype kritika, jako kdyby chtěl zavraždit jejich matku. Přitom jde jenom o názor. Pokud dotyčný deklaruje, že nechce starší ženy, je to jenom jeho věc nebo blbost. V realitě stejně vezme zavděk nabídkou. Mně takové výroky spíš přijdou jako labutí píseň mužské sexuality. :-)

0 0
možnosti
Foto

Naprosto souhlasím. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 258
  • Celková karma 14,67
  • Průměrná čtenost 881x
Přiznávám, že nic z toho, co jsem napsal, píšu nebo se chystám napsat, není pravda, ale jen můj pohled na věc. Jediná jistota, kterou vám mohu poskytnout, je, že četbou mých textů přijdete o větší než malé množství svého času.