Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky za zajímavý rozhovor....

O čem všem si tak hezky přemýšlíš :-):-):-)

A nic proti tomu nezmůžeš....

0 0
možnosti
Foto

Já děkuji za zastavení. :-)

0 0
možnosti
Foto

Emrichu, smutně souhlasím. R^

0 0
možnosti
Foto

Bohunko, děkuji za zastavení. :-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Horste Antone.

0 0
možnosti
ND

S velkým zájmem jsem si přečetla vaše vyprávění a jen malinko k tomuto:

Citace autora:

"Jasně, teploty se při zataženém nebi drží blíž průměru. Ale to je špatně! My naopak potřebujeme ty rozdíly!"

Vzpomínala jsem na to, jak rána v létě bývalá jiskřivě chladná a já vycházela do práce v lehkém svetříku, odpoledne pak už v příjemném teple zpět domů bez něj. Dnes od samého rána horka, svetříků netřeba...

Díky za hezký článek.

0 0
možnosti
Foto

Já děkuji za čtení i hodnocení.

0 0
možnosti
  • Počet článků 258
  • Celková karma 14,67
  • Průměrná čtenost 881x
Přiznávám, že nic z toho, co jsem napsal, píšu nebo se chystám napsat, není pravda, ale jen můj pohled na věc. Jediná jistota, kterou vám mohu poskytnout, je, že četbou mých textů přijdete o větší než malé množství svého času.