Diskuse

Spěchej pomalu

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A někdy taky běhej pomalu

1 0
možnosti
Foto

Já už dnes běhám jenom pomalu. Ale furt je to aspoň o něco rychlejší než chůze.

1 0
možnosti
Foto

😀

Vzpomínám si, jak jsem musela jednou nechat plný vozík s nákupem u pokladny, protože jsem si co? Zapomněla ne peněženku, ale rovnou celou kabelku.

1 0
možnosti
Foto

Tak to se mi naštěstí stát nemůže.

1 0
možnosti
Foto

Ano, i horší. Tak jsem se do toho obchodu prošel dvakrát.

0 0
možnosti
Foto

Pointa mě fakt rozchechtala. Já u té pokladny vidím sebe

.

1 0
možnosti
Foto

Já v tom vidím důkaz, že zákon schválnosti stále funguje.

0 0
možnosti
  • Počet článků 258
  • Celková karma 14,68
  • Průměrná čtenost 881x
Přiznávám, že nic z toho, co jsem napsal, píšu nebo se chystám napsat, není pravda, ale jen můj pohled na věc. Jediná jistota, kterou vám mohu poskytnout, je, že četbou mých textů přijdete o větší než malé množství svého času.