Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
HW

Vy a sluníčko mát pravdu! R^

0 0
možnosti
Foto

Ja bych spis zrusila ten zimni.... Vstavame za svetla, ale chodime domu z prace za tmy.

Ve Spanelsku se krome zimniho a letniho casu resi i zmena casoveho pasma (jsme vicemene pod Velkou Britanii). Stredoevropsky cas zavedl az Franco. Tak ted chodime do prace na devatou, obedvame ve dve odpoledne a vecerime v deset vecer. :-/

0 0
možnosti
Foto

Kamilo, já bych klidně přistoupil na kterýkoliv z nich a ani nejsem citlivý na ty změny; jen mi to připadá jako úplně nesmyslné a zbytečné cvičení. Vždyť je to stejně jenom číslo, co se mění.

0 0
možnosti
AM

Karma. Já sice na letní čas nedám dopustit, ale měl by mít každý stát právo ho demokraticky zrušit, ne aby ho diktovali z Bruselu. Jinak na menšinu zdravotně postižených Brusel také příliš nemyslí. :-(

0 0
možnosti
  • Počet článků 258
  • Celková karma 14,67
  • Průměrná čtenost 881x
Přiznávám, že nic z toho, co jsem napsal, píšu nebo se chystám napsat, není pravda, ale jen můj pohled na věc. Jediná jistota, kterou vám mohu poskytnout, je, že četbou mých textů přijdete o větší než malé množství svého času.