Diskuse

Jaro v Americe

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krásný nedělní výlet.....

Ameriky i Karlštejn stojí každopádně za to, se tam pozdržet a pokoukat......

Děkuju.......R^R^

0 0
možnosti
Foto

Tak tam jsem nikdy nebyla, ale jak tak koukám, o hodně jsem přišla! Musím to napravit.R^..teda myslím tím malou a velkou Ameriku...

1 0
možnosti

Nekdy zacatkem leta 1968 jsem se zucastnil pochodu, ktery se jmenoval "Od Prasne Brany do Ameriky bez dolaru a pasu", zucastnilo se toho nekolik tisic lidi, slo se ve dne a v noci, bylo to dobre organizovane...muze me nekdo rici, zda se tehdy jednalo o tu samou Ameriku, z ktere Vy mate fotky ?

A jen tak na okraj: par mesicu potom jsem byl v te skutecne Americe...a bez dolaru a pasu.

1 0
možnosti
Foto

Zdravím Vás, pane Holý, potvrdit to nemohu, protože jsem tehdy bydlel 400 km od Prahy a o pochodu nic nevím, ale je velmi pravděpodobné, že ten pochod

na tom místě končil.

0 0
možnosti
Foto

Emrichu, ani jsi nemusel letět letadlem. R^R^

0 0
možnosti
Foto

Zdravím, Antone Horste, z Prahy se tam při troše snahy dá dojít i pěšky.

0 0
možnosti

krasnej vejlet, Emrichu! a u nas na vsi uz taky koberce fialek a po nich ted naskakujou sasanky...proste je to tady. zase jsme se dozili...

1 0
možnosti
Foto

Dík za zastavení, Marku.

0 0
možnosti