Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Používat BMI jako měřítko nadváhy u jakéhokoliv sportovně založeného člověka je dost nešťastné. To by vám na Mr. Olympia vyšlo, že tam soutěží samí cvalíci. Do armády bylo třeba vždy splnit United States Army Physical Fitness Test (kliky, sedy-lehy a běh na 2 míle), přičemž ty dvě míle musí dvacetiletý uchazeč uběhnout max. za 15 minut, udělat min. 50 leh sedů a 40 kliků. Jasně není to nic tak těžkého, ale drtivá většina tlouštíků by s tím problém měla. Takže lamentujete nikoliv nad tlustými vojáky, nýbrž neschopnými statistiky. A jestli máte o podobné téma zájem, tak se zkuste porozhlédnout, jak jsou na tom čeští policisté. Já třeba potkávám jen takové, který kape břicho přes pásek a tam se o svaly jistě nejedná.

1 0
možnosti
Foto

V první řadě musím poznamenat, že článek jsem zamýšlel jako určité zpestření, takže nelamentuji, ale tak trošku se bavím. Ale na druhou stranu musím poznamenat, že limity United States Army Physical Fitness Testu nedělají potíže ani mně, a to jsem více než třikrát starší než ti potenciální uchazeči. BMI není skutečně bez chyb, ale pravděpodobnost, že americkou armádu tvoří ze dvou třetin Rambové nebo účastníci Mr. Olympia má k realitě mnohem dále než skutečnost, že hladina tuku na amerických vojácích je vysoká a nadále stoupá.

Ostatně, metodu zkoumání si zřejmě odsouhlasilo velení US Army. A co se týče našich policistů, ano, někteří opravdu přetékají, ale to celkem dobře zapadá do obrazu, který jsem nastínil ve svém textu. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 258
  • Celková karma 14,67
  • Průměrná čtenost 881x
Přiznávám, že nic z toho, co jsem napsal, píšu nebo se chystám napsat, není pravda, ale jen můj pohled na věc. Jediná jistota, kterou vám mohu poskytnout, je, že četbou mých textů přijdete o větší než malé množství svého času.