Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Karlovi je holt líp s maminkou, tak nehodlá nic riskovat;-).

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, máte naprostou pravdu. :-)

0 0
možnosti
Foto

R^ Ale teď mne lakujete, Emrichu, že ano!? Takový on Karel určitě není ;-)

Jinak díky za pobavení!

1 0
možnosti
Foto

Máte pravdu, jmenuje se jinak a zatím ještě nešediví, v životě neběhal (nebo jsem jej u toho nepřistihl), nesetkali jsme se ve vlaku, nejednalo se o konkrétní ženu, která by si chtěla přisednout, ale všechno ostatní (včetně bydlení u maminky) jsem jenom trochu učesal a drobně doplnil. :-)

1 0
možnosti
Foto

Nemela se nechat odbyt ;-D

1 0
možnosti
Foto

Když on Karel umí být hodně přesvědčivý. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 258
  • Celková karma 14,68
  • Průměrná čtenost 881x
Přiznávám, že nic z toho, co jsem napsal, píšu nebo se chystám napsat, není pravda, ale jen můj pohled na věc. Jediná jistota, kterou vám mohu poskytnout, je, že četbou mých textů přijdete o větší než malé množství svého času.